Prematrícula Curs 2024/2025

PREMATRÍCULA CURS 2024/2025

Obert el plaç de PREMATRÍCULA des del 17 al 22 de maig de 2024 per a l'alumnat que cursarà ESO i BATXILLERAT.

Recorda que la prematrícula és un document intern important perquè ens ajuda a conèixer les inquietuds i les necessitats de l'alumnat, sobretot pel que fa a les matèries optatives, a les modalitats i als estudis que volen cursar, de cara a configurar el proper curs.

No obstant, S'HA DE COMPLETAR TOT EL PROCÈS D'ADMISSIÓ (donat el cas) I MATRÍCULA PER ESTAR OFICIALMENT ADMÈS/A I MATRICULAT/DA AL CENTRE.

INSTRUCCIONS PER EMPLENAR LA PREMATRÍCULA

A continuació trobaràs, separats per nivells, l'imprès i la documentació informativa per realitzar-la. Al centre rebràs un imprès per poder omplir-lo manualment i entregar-lo en la secretaria del centre en la data assignada (excepte 1r d'ESO que l'entregaran en la seua escola) .