Concurs de fotografia científica 2022-2023

L’objectiu d’aquest concurs és plasmar en una fotografia fenòmens naturals (químics, biològics, geològics, etc.) o patrons matemàtics que es presenten al nostre entorn.

• Cada alumne/a presentarà una única fotografia d’elaboració pròpia (no es poden descarregar d’internet).  Ara bé, sí que està permesa l’edició de la fotografia amb la intenció de ressaltar el concepte científic representat en la imatge i/o millorar la qualitat estètica de la mateixa.
  • El termini per al lliurament dels treballs va des del  21 de desembre de 2022 fins al 28 d’abril de 2023

i es penjaran al classroom habilitat per al concurs (Codi: mut5im3).

• Cada fotografia ha d’anar acompanyada d’un títol i una breu descripció on s’explique la idea científica que es vol transmetre.
  • Els treballs seran avaluats pels integrants del Departament de Ciències en base a dos criteris bàsics: l’originalitat de la idea científica i la qualitat artística de la fotografia.
  • Totes les fotografies enviades seran exposades al centre. Si  les condicions sanitàries ho permeten, s’organitzaria una jornada de portes obertes perquè l’exposició puga ser visitada per les mares i els pares.
  • S’habilitarà un termini de valoració (votació) obert a tot l’alumnat del centre i al claustre docent  per escollir les 3 millors fotografies de l’exposició.
  • Les tres fotografies premiades rebran un premi i el reconeixement per part del centre.
  • Finalment, els treballs guardonats seren presentats, en el cas que l’alumne/a done el seu consentiment, en concursos de fotografia científica per a l’alumnat de secundària promoguts per institucions científiques.