Visita la Ciutat de les Arts i les Ciències

El dia 1 de desembre l’alumnat de 1er d’ESO de l’IES de Sollana va visitar la Ciutat de les Arts i les Ciències de València. En primer lloc, realitzàrem el taller de “Fred, fred” al Museu de les Ciències. L’alumnat va poder aprendre d’una manera molt divertida sobre els efectes d’alguns gasos, com el diòxid de carboni i el nitrògen, quan estan a temperatures molt baixes. Tot seguit, ens dirigírem cap a l’Hemisfèric. Allí, vam veure “Oceans”, una projecció sobre la sorprenent i meravellosa vida que alberguen els nostres mars, tant a la superfície com a les seues recòndites profunditats. En tot moment, l’alumnat ha tingut un comportament exemplar, mostrant interès i companyonia. Una eixida ben didàctica i divertida (fins i tot, la pluja ha esperat fins que em marxat!)