-
ACTE DE GRADUACIÓ

-
Visita al Monestir de la Valldigna

Ahir dia 28, l’alumnat de 2n d’ESO visità el monestir de Santa Maria de la Valldigna, una joia del nostre patrimoni. Vam gaudir d’una ruta teatralitzada que feu l’activitat molt més dinàmica i ajudà l’alumnat a aprendre història d’una manera viva i participativa.🎭🏛
-
Erasmus+.Visita alumnat de Châteauponsac a Sollana

Aquesta setmana tenim al centre els nostres companys francesos de Châteauponsac! 🇫🇷🤝🇪🇸 Després que la setmana passada el nostre alumnat visquera una experiència inoblidable a França, ara és el torn de rebre ací les seues parelles franceses i compartir amb elles una setmana plena d’activitats, convivència i nous records. El primer dia van visitar Sollana…
