-
Audició didàctica al Palau de la Música

L’alumnat de 3r d’ESO i de 4t de l’optativa de Música assistiren a un concert didàctic al Palau de la Música amb l’audició, “14 dies”, de Miquel Ausina.La història ens va traslladar a un món distòpic de la mà d’un personatge que es refugia en una casa en runes. Aquest fugitiu tracta de sobreviure en…
-
El teatre és pura química, la química és pur teatre

Aquest és el títol de l’obra de teatre que ha gaudit hui l’alumnat de 4rt de l’assignatura de Física i Química. Una divertidíssima obra en què uns suposats alumnes de 1r de Grau de Química preparen i representen diferents sketchs còmics i motivadors sobre química a la seua professora de l’optativa Química per a Batxillerat.A…
-
Carnestoltes

Hui hem celebrat el Dia de Carnestoltes! Ha sigut una jornada divertida, amb disfresses originals i bon ambient. Volem agrair a tots i totes la vostra implicació i creativitat. El pròxim dimecres anunciarem els i les guanyadores!! Gràcies per participar i fer possible aquesta celebració.
