INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES


📣📣 MATRÍCULA CURS 26-27

Hui enviarem per Webfamília l’enllaç URL per formalitzar la matrícula telemàticament. El termini és fins divendres 26 de juny, inclòs.

TOT L’ALUMNAT del centre ha de matricular-se.

Si hi ha cap dubte estem al centre a la vostra disposició.

🏫 Únicament l’alumnat de nova incorporació de 1ESO i FPB1 realitzarà la matrícula PRESENCIAL, amb la cita previa corresponent.


🔒🖇✏️RETIRADA DE MATERIAL

Recordem que l’alumnat ha d’arreplegar tot allò que tinga al centre (llibretes, material, fulls, etc.) a la classe, calaix, etc.

L’alumnat que fa ús de les taquilles, aquestes han de quedar també buides.


📣📣 PUBLICACIÓ DE NOTES I RECLAMACIONS

Les notes s’han publicat hui a WebFamília.

Si algun pare/mare/tutor encara no està subscrit a WebFamília que passe pel centre a registrar-se.

❗️RECLAMACIONS DE NOTES: 19, 22 i 23 DE JUNY

Per presentar una reclamació, cal sol·licitar una cita prèvia amb el docent corresponent a través de WebFamília.


Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies