📣📣 MATRÍCULA CURS 26-27
Hui enviarem per Webfamília l’enllaç URL per formalitzar la matrícula telemàticament. El termini és fins divendres 26 de juny, inclòs.
TOT L’ALUMNAT del centre ha de matricular-se.
Si hi ha cap dubte estem al centre a la vostra disposició.
🏫 Únicament l’alumnat de nova incorporació de 1ESO i FPB1 realitzarà la matrícula PRESENCIAL, amb la cita previa corresponent.
🔒🖇✏️RETIRADA DE MATERIAL
Recordem que l’alumnat ha d’arreplegar tot allò que tinga al centre (llibretes, material, fulls, etc.) a la classe, calaix, etc.
L’alumnat que fa ús de les taquilles, aquestes han de quedar també buides.
📣📣 PUBLICACIÓ DE NOTES I RECLAMACIONS
Les notes s’han publicat hui a WebFamília.
Si algun pare/mare/tutor encara no està subscrit a WebFamília que passe pel centre a registrar-se.
❗️RECLAMACIONS DE NOTES: 19, 22 i 23 DE JUNY
Per presentar una reclamació, cal sol·licitar una cita prèvia amb el docent corresponent a través de WebFamília.
