Dia de la dona i la xiqueta en la Ciència

“L’home explora amb els cinc sentits l’univers que l’envolta, i a aqueixa aventura li diu ciència”.

Edwin Powell Hubble. Astrònom.

Com cada any l’11 de febrer commemorem el dia internacional de la Dona i la Xiqueta científica. Aquest any, com a novetat, s’han dut a terme diverses xarrades de dones Científiques al nostre alumnat amb la intenció de transmetre’ls tant a elles com a ells l’emoció de treballar en ciència.

Xerrada presencial, a càrrec d’Ana Chirivella Juan, graduada en Matemàtiques.

Dirigida a l’alumnat de 2n ESO.

Data: 8 de febrer de 2023

Xerrada presencial, a càrrec de Sandra Ortega Mercader, graduada en Enginyeria en Tecnologies de les Telecomunicacions.

Dirigida a l’alumnat de 3r ESO i FPB.

Xerrada on line, a càrrec de Nuria Lloret Romero,  Catedràtica en la Universitat Politècnica de València (UPV).

Dirigida a l’alumnat de 3r ESO i 4 ESO.

Xerrada presencial, a càrrec de Claudia Vendrell Anaya, graduada en Biotecnologia i Medicina.

Dirigida a l’alumnat  de 1r ESO.

Xerrada presencial, a càrrec de María Guillot Ferriols, doctora en Biotecnologia.

Dirigida a l’alumnat  de 4 ESO.

Xiquetes científiques. Photocall

“Tots som científics quan som xiquets, però en créixer, només alguns conserven una miqueta d’aqueixa curiositat que és la mare de la ciència”.

Juan Aguilar M. Biòleg teòric.

Exposició “Dones de Ciència”