Reconeixement a l’alumnat

L’educació acadèmica i en valors són els dos pilars fonamentals a partir dels quals edificar una societat més justa, igualitària i inclusiva. Caminar cap aquest model social no s’ha de veure com una utopia, sinó com una necessitat per poder afrontar amb èxit els grans reptes col·lectius que el segle XXI depararà als seus futurs ciutadans i ciutadanes. La lluita contra el canvi climàtic, l’erradicació de la pobresa, l’ús ètic de la intel·ligència artifical, la rehumanització de l’individu, són qüestions, que a hores d’ara, primen en les agendes dels grans organismes internacionals (ONU, OCDE, UE, etc.).

El futur immediat necessita que 7000 milions de persones conformen una intel·ligència grupal que done resposta als desafiaments anteriors. Professionals d’arreu del món, ja siguen, operaris/es, tècnics/ques, humanistes, científics/ques, tecnòlegs/gues, artistes, filàntrops/pes, altruistes, emprenedors/es, etc. que aporten el seu gra de talent i civisme perquè, de forma col·laborativa, pugam continuar habitant pacíficament eixe lloc tan entranyable de l’univers que anomenem Planeta Blau.

Al llarg de la Història, es pot comprovar que, en tota gran empresa, sempre hi ha un grup de gent que actua com a punta de llança i es constitueix com un positiu referent per a la resta. Gent que destaca per la seua capacitat de treball i la seua bonhomia i, que de forma natural, transmet aquestos valors als altres membres del grup.

Per això, l’IES de Sollana ha adquirit, des de fa anys, el compromís de reconèixer en un acte públic a l’alumnat que ha excel·lit, all larg del curs, pel seus esforços acadèmics, comportament i compromisos socials a nivell de centre.

Alt Rendiment Acadèmic

1r ESO2n ESO3r ESO4t ESOFPB