Teatre-ciència

El passat 27 de gener, a les 11:30 h, l’alumnat de 4 ESO de la branca científica, va gaudir de l’espectacle “Teatre Químic”, al Gran Teatre d’Alzira.

La funció va durar aproximadament 1 hora i tres quarts i va comptar amb actors i actrius que són estudiants de Química de la Universitat de València.

Es van representar diversos gags (escenes còmiques), tots relacionats amb la Química i la Física: circuïts elèctrics, taula periòdica, models atòmics, tipus d’enllaç,… Molt divertits i encertats!

A la representació van assistir alumnes de diferents instituts de secundària de La Ribera.

En finalitzar, els directors de l’obra van felicitar l’auditori perquè la seua actitud va ser immillorable.

L’alumnat va eixir tan content i satisfet de la representació que es va adreçar a les professores acompanyants a una pregunta molt directa i significativa:  quan tornarem?

Salud Castell (professora de F-Q)

Alumnat assistent: Natalia Urresta, Cel Magraner, Marta Moleres, Arancha Ponz, Joan Duart i Joan Hernández.