Lliurament de notes i devolució de llibres i material informàtic

A continuació, vos indiquem el calendari en el qual podeu vindre a l’Institut a:

• tornar els llibres de text de la Xarxa-llibres i els de lectura de les biblioteques d’aula, en el seu cas.
  • tornar els portàtils o les tauletes digitals que va prestar el centre o Conselleria a algunes famílies.
  • recollir les notes dels cursos 1r a 3r d’ESO i FPB1 i, si ho necessiteu, mantenir una entrevista presencial amb la tutora o tutor corresponent.

Per tal d’evitar aglomeracions, vos demanem que vos ajusteu al calendari que teniu a continuació. Si voleu parlar amb el tutor o tutora del curs, recordeu que heu de concertar cita prèvia en eixe mateix horari: envieu-li un correu.

• 25 de juny, dijous: 4tESO i FPB2
  • 26 de juny, divendres: 3r ESO
  • 29 de juny, dilluns: FPB1 i 2nESO1
  • 30 de juny, dimarts: 2nESO2 i 2nESO3
  • 1 de juliol, dimecres: 1ESO

En tots els casos, l’horari serà de 9 a 13h i cal que vos distribuïu seguint aquest horari:

• de 9 a 10h: alumnat 1r al 5é de la llista de classe
  • de 10 a 11h: alumnat del 6é al 10é de la llista de
    classe
  • d’11 a 12h: alumnat de l’11é al 15é de la llista de
    classe
  • de 12 a 13h: alumnat del 16é al final de la llista de
    classe.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.