Consell Escolar

El Consell Escolar és l'òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern de l'institut. Aquest es renova cada dos anys i es reuneix obligatòriament una vegada al trimestre, encara que es pot reunir excepcionalment sempre que hi ha temes importants que tractar.

Està integrat per la directora, el Cap d'Estudis, 4 professors, 4 alumnes, una mare, un representant de l'Ajuntament, un representant del personal d'administració i serveis i el secretari del centre.

Tras les eleccions a consells escolars de centres del 23 de novembre de 2017, els integrants del Consell Escolar són:

• Presidenta: Reme Esteve

• Cap d'Estudis (ESO i Batxillerat): Benjamín Ródenas

• Cap d'Estudis (Cicles Formatius): Raquel Martínez

• Representants del professorat: José Rosa Rodríguez, Jimenez García, Oscar,  Pérez Sebastiá, V. Carlos, Puig Moreno, Carmina.

• Representants dels alumnes: LLuis Espert, Natalia Lozano, Joana Ballesteros, Alicia Benavent .

• Representants dels pares: Xelín Torres.

• Representants de l'ajuntament: Regidora D'Educació .

• Representant del personal d'administració i serveis: Eugenia Ferrer.

• Secretari: Juanjo Baeza.

Algunes de les funcions del Consell Escolar són:

• Escollir al Director o la Directora del Centre
  • Decidir sobre l'admissió dels alumnes
  • Aprovar els pressupostos
  • Aprovar i avaluar les programacions i les activitats complementàries
  • Analitzar i valorar el funcionament del centre i els resultats acadèmics