Feria de Cocentaina

El dimecres 31 d’Octubre, els alumnes de FPB, PR3, PR4 i PAM van fer una visita a la fira de Cocentaina. Encara que la fira estava en ple procés de muntatge, els alumnes van poder observar com els professionals muntaven els stands en plena harmonia. Per altra banda, els alumnes de 2n de CFGS de Turisme, van organitzar una visita guiada de 2 hores de duració, totalment planificada amb activitats interactives per a que participaren els alumnes abans mencionats.

Quan arribarem a la fira, dividirem als alumnes en tres grups i seguidament ens feren la visita explicant la importancia de la fira, anècdotes històriques i altres dades molt interessants, sens dubte els alumnes van disfrutar molt i van aprendre d’una forma diferent.