Informació per a les Famílies

MANUAL TIC FAMÍLIES 23-24

A l’inici de cada curs es proporciona a les famílies un manual  de recursos TIC (Tecnologies de la Informació i Comunicació) del centre. D’esta manera les famílies tenen constància de les ferramentes TIC amb les quals comptem en el nostre IES.

Plataforma WEB FAMÍLIES

La Conselleria d’Educació oferix el projecte ITACA (Innovació Tecnològica Administrativa per a Centres i Alumnes).

Posa a la disposició de mares, pares, tutors legals, alumnes i alumnes un nou canal de comunicació amb el centre educatiu a través de la pàgina web per a famílies (Web Família). Este servici oferix la possibilitat de consultar notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutors/as i activitats complementàries a través d’Internet.

Per a tindre accés a esta informació, és necessari que el familiar conste en ITACA com a tutor legal de l’alumne o alumna i donar-se d’alta en este servici.

Paralasfamilias-CANALESDECOMUNICACION

GUIA DE CIBER AJUDA

La Conselleria d’Educació ha publicat una recopilació de consells i materials útils dirigits al conjunt de la comunitat educativa per a construir un entorn virtual més segur i gestionar correctament els riscos inherents en les xarxes socials. Des de l’institut us facilitem l’enllaç perquè pugueu descarregar el fitxer pdf i així poder consultar-la. A més podeu llegir-la directament des d’ací.

Guia_Mon_ciber-1