XARXA LLIBRES 2022-2023

LLIURAMENT DE LLIBRES A l’ALUMNAT QUE PERTANY A XARXA

El dilluns 12 de setembre es repartiran els llibres a l’alumnat de 2n i 4t ESO.

L’alumnat de 1r i 3r ESO rebrà els llibres durant els primers dies del curs (es publicarà calendari)

Es recomana que tot l’alumnat porte una motxilla el primer dia del curs per a facilitar així el lliurament dels llibres.

Els llibres hauran de ser folrats el mateix dia del lliurament per a així conservar-los en bon estat durant tot el curs.

L’alumnat de 1r i 3ºESO rep llibres nous, per la qual cosa el dia del lliurament de llibres cada alumne/a deure portar a l’institut folres de 29 cm per a folrar els llibres aqueix mateix dia. L’alumnat de 1ºESO necessita 6 folres i l’alumnat de 3ºESO necessita 8 folres.

Es recorda que els llibres de Xarxa Llibres pertanyen al centre i les famílies els reben com a préstec per a un curs escolar. En finalitzar el curs les famílies han de retornar els llibres en perfecte estat perquè tornen a ser utilitzats, de no ser així no podran romandre en Xarxa LLibres i el centre no els podrà facilitar els llibres del curs següent.

ÉS NECESSARI CUIDAR I PROTEGIR ELS LLIBRES DURANT TOT L’ANY.