Rascanya acull jornades Erasmus

Els propers 9, 10 i 11 de maig,  25 alumnes i professors dels instituts de Hasselt (Bélgica), Seinäjoki (Finlàndia)  i Palma de Mallorca(Espanya), socis de l’IES Rascanya el el projecte Erasmus + anomenat  “Cooperation for innovation in building automation systems, ens visiten per a participar en el que seran les últimes jornades d’este projecte.

Abans, hem participat amb els nostres alumnes a jornades a  Bèlgica, Finlàndia i, els dies 5,6, i 7 de maig  també, parteix un grup d’alumnes i professors del nostre centre a Palma de Mallorca per a participar en el que seran les penultimes jornades d’aquest projecte.

Durant aquests dies que ens visiten els nostre socis, anem a realitzar diverses activitats de formació relacionades amb la temàtica del projecte, a més d’activitats lúdiques i culturals. Per al nostre institut, serà una gran oportunitat per conviure amb aquestos il·lustres convidats, empar-nos del sentit de ciutadania europea i sentir-nos més integrats en el gran continent europeu.

Esperem que tota la nostra comunitat educativa disfrutem d’aquesta  visita