XXXII Olimpíada Matemàtica

El passat 2 d’abril es va celebrar la fase comarcal de la XXXII Olimpíada Matemàtica. Sis alumnes de l’ESO del nostre Institut Rascanya acompanyats pels seus familiars i professores van acudir a la seu designada, l’IES Vicent Andrés Estellés de Burjassot, per a realitzar les proves.

Més de 1500 alumnes procedents de 177 centres estaven cridats a participar en aquesta fase. Els nostres alumnes van passar tot el matí gaudint de les matemàtiques, cosa que és perfectament possible encara que a alguns puga estranyar.

Hui tenim l’alegria d’informar-vos que tres dels alumnes presentats han superat aquesta fase i dissabte que ve 7 de maig participaran en la prova provincial que tindrà lloc en l’IES Jaume I d’Ontinyent. Us desitgem Iván, Antonio i Oliver molta sort en aquest pròxim repte.

També volem agrair la participació en aquestes Olimpíades dels alumnes Carol, Gabriel i Asier. Agraïm especialment la vostra il·lusió i interés.