IES RASCANYA a FINLANDIA

La setmana del 21 al 25 de març, 5 alumnes de segon de batxillerat i 3 professors de l’IES Rascanya han anat a Seinajöki, a Finlandia, a unes jornades organitzades pel centre de formació professional SEDU sobre la automatització als habitatges, enquadrades en els projectes Erasmus d’associacions escolars.

Els nostres representants en estes jornades, han pogut vorer les instal·lacions del centre organitzador així com conèixer a fons el sistema educatiu Finès. També han assistit a cursos d’automatització i d’habitatges junt amb altres alumnes i professors dels altres centres escolars implicats en este projecte Erasmus com are l’IES Politècnic de Palma de Mallorca i el Hast de Hasselt en Bélgica.

A més, s’han realitzat activitats culturals i d’integració, on tots els participants han pres conciencia de la ciutadania europea i han augmentat la tolerancia a la diversitat.