Jornades sobre Energies renovables en Catània

Our College in Europe

El Passats dies 11, 12, 13 i 14 de desembre va tindre lloc en la localitat de Catània (Itàlia) les primeres jornades d’alumnes i professors del projecte d’associació escolar «Renewable sources of energy- our chance for clean air in Europe» el qual el nostre centre està involucrat.

En estes jornades en representació del nostres centre, van anar dos alumnes de la FP Bàsica, dos de cicles formatius de grau mitjà així com dos professors

Estes jornades organitzades pels companys del institut Itàlia IEI E.Fermi-F.Eredia treballarem aspectes teòrics i pràctics relacionats amb les energies renovables. Visitarem les instal·lacions del institut organitzador on la forma de treballar en la formació professional Italiana, també anàrem a l’empresa ENEL encarregada de testar aparells i maquinaria relacionada amb les renovables, férem activitats per a integrar els participats dels cinc països i per últim tinguérem temps de presentar-nos a l’ajuntament de Catània i visitar la bella ciutat Siciliana.

En conclusió, estes primeres jornades ens han servit per ampliar el nostres coneixements tècnics en quant a energies renovables, conèixer noves formes de treball i ampliar els horitzons tant dels alumnes participats com dels professors, mirant els nostres companys d’altres països com iguals i ampliant la nostra visió Europea i el més important fer nous amics per sempre.