Open Day Erasmus +

El darrer 7 de novembre férem a L’IES Rascanya la presentació del nostre projecte Erasmus + KA229 anomenat “Renewable sources of energy, our chance for clean arir in Europe·” .

El nostre institut participa en una associació escolar, dins d’aquesta associació escolar, a més del nostre institut, participaran escoles de Zywiec (Polònia), Catània (Itàlia), Estambul (Turquia) i Leinstrand (Noruega). El nucli de les activitats a realitzar, consistiran, bàsicament, en fer jornades en cada institut relacionades amb una o varies fonts d’energia renovable.

Les jornades que es realitzen en el nostre institut estaran enfocades als panells solars fotovoltaics i tèrmics. En Noruega es treballarà la força del vent i la biomassa. En Itàlia, les jornades estaran enfocades a la energia hidroelèctrica. En Turquia, l’aprenentatge es focalitzarà en les connexions i dispositius d’energies renovables dels edificis i habitatges. I per últim, Polònia posarà el focus en la geotèrmia i les plantes d’energia mixta.

En les jornades “open day”, explicarem també les particularitats culturals de cada país participant i llançarem el primer procés de selecció per a les primeres jornades a Catània (Itàlia) que es desenvoluparan els dies 10 al 14 de desembre de 2018.