ERASMUS+
Erasmus+ és el programa europeu en els àmbits de l’educació, la formació, la joventut i l’esport per al període 2014-2020. És el programa únic que busca impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal, així com ajudar els nostres sistemes educatius, formatius i juvenils a proporcionar ensenyament i aprenentatge que proporcione les persones les habilitats necessàries per al mercat laboral i la societat actual i futura.
A Espanya hi ha dues organitzacions designades com a organismes nacionals per a la gestió coordinada del programa Erasmus+: el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE), per a l’àmbit de l’educació i la formació; i l’Agència Nacional d’Espanya (ANE), integrada a l’Institut de la Joventut (INJUVE) per a l’àmbit de la joventut. Les accions Erasmus+ Sport són gestionades directament per la Comissió Europea a través de la seva Agència Executiva d’Educació, Audiovisual i Cultura (EACEA).
El nostres viatge Erasmus+:
– Cursos 2015-2016 i 2016-2017:
KA101: 2015-2017 L’IES Ramon Llull a Europa, Europa a l’IES Ramon Llull (2015-1-ES01-KA101-014948). Els nostres socis foren: Järvenpään lukio, Finlàndia (www.jarvenpaanlukio.fi), OGECAM-Ensemble Scolaire Jeanne d’Arc, França (www.jeannedarcmillau.fr), THG Schopfheim, Alemanya (www.thg.pcom.de ) i Gymnasium Skövde Västerhöjd, Suècia (www.gymnasiumskovde.se ).
– Cursos 2017-2018 i 2018-2019:
KA101: Europe is our School (2017-1-ES01-KA101-037707), es centrava en els nous reptes educatius (noves tecnologies i materials, nous currículums) i en reforçar el nostre camí constant cap a la internacionalització i la inclusió educativa. Els socis van ser Järvenpään lukio, Finlàndia (www.jarvenpaanlukio.fi ) i Escola Secundária de S. Pedro da Cova, Portugal (http://esspc.pt/ ).
KA229: Drama, an inclusive tool in the Classroom (2019-1-IE01-KA229-051417), partia del teatre com a eina d’inclusió i creació, el soci era el Colaiste na Riochta d’Irlanda amb alumnat amb necessitats educatives i que ens va apropar a una realitat d’inclusió en primera persona.
– Cursos 2020-2021 i 2021-2022:
KA101: Inclusión e interculturalidad: ejes para el diseño de programas educativos e intervención artística en los espacios del centro (2020-1-ES01-KA1101-081105).
KA229: Performing and Visual Arts: a universal language (2020-1-IE01-KA229-066052_2).