INSCRIPCIÓ

Estimades famílies,

Com a AMPA volem saludar-vos, esperarem que tots estigueu bé i desitjar-vos que hagueu pogut “superar” aquest any tan estrany sense massa dificultats.

Des de la Junta de l’AMPA volem animar-vos a fer la inscripció per a aquest pròxim curs 2021-2022, en el qual confiem poder reprendre totes les nostres activitats, així com poder desenvolupar-ne de noves. Us recordem que gràcies a les vostres aportacions des de l’AMPA hem pogut dur a terme de forma conjunta amb el centre projectes com: Concurs de fotografia matemàtica, Concurs literari de valencià i anglés, activitats de la Jornada Cultural, Projecte LOVA, etc. A més, l’any passat es van poder comprar materials de robòtica per a l’aula de Tecnologia.

Sense la vostra col·laboració tots aquests projectes dels quals es beneficia tot l’alumnat no serien viables, pel que us animem a inscriure-vos a l’AMPA. Podeu realitzar la inscripció a través del següent enllaç.

Atentament.

Junta de l’AMPA

Estimadas familias,

como AMPA queremos saludaros, esperamos que todos estéis bien y desearos que hayáis podido “superar” este año tan extraño sin demasiadas dificultades.

Desde la Junta del AMPA queremos animaros a realizar la inscripción para este próximo curso 2021-2022, en el que confiamos poder retomar todas nuestras actividades, así como poder desarrollar nuevas. Os recordamos que gracias a vuestras aportaciones desde el AMPA hemos podido llevar a cabo de forma conjunta con el centro proyectos como: Concurso de fotografía matemática, Concurso literario de valenciano e inglés, actividades de la Jornada Cultural, Proyecto LOVA, etc. Además, el año pasado se pudieron comprar materiales de robótica para el aula de Tecnología.

Sin vuestra colaboración todos estos proyectos, de los cuales se beneficia todo el alumnado, no serían viables, por lo que os animamos a inscribiros al AMPA. Podéis realizar la inscripción a través del siguiente enlace.

Junta del AMPA