Matrícula del curs 24/25

En aquesta pàgina es centralitzarà tota la informació sobre el procediment de matrícula del curs 24/25. El calendari de matrícula es divideix en dos parts:

• Abans del 15 de juliol: alumnat que no participa en el procés d’admissió. Aquest alumnat és aquell que en el curs 23/24 ha estat matriculat en el nostre centre i no canvia d’etapa educativa (alumnat repetidor, alumnat que passa de curs en ESO, Batxillerat o Cicles Formatius)
  • A partir del 15 de juliol: alumnat que sí participa en el procés d’admissió. Aquest és alumnat que canvia d’etapa educativa (alumnat que passa d’ESO a Batxillerat o Cicles Formatius o alumnat que passa de Cicles Formatius de Grau Mitjà a Grau Superior). Aquest alumnat ha d’esperar a la publicació oficial dels llistats d’admesos i exclosos per saber si es pot matricular al centre (es poden consultar els calendaris del procediment en la pàgina de l’admissió)

A l’alumnat que no ha de participar en el procés d’admissió en les classes de tutoria se’ls proporcionarà el sobre de matrícula. Després d’emplenar-lo tindran uns dies per portar tota la documentació a la secretaria del centre per tal de formalitzar la matrícula. La resta de l’alumnat que participa en el procés d’admissió es podrà descarregar el formulari de matrícula una vegada publicats els llistats d’admissió i després tindrà uns dies per entregar la documentació en la secretaria del centre.

INFORMACIÓ

• Telèfon del centre: 964 405 620
  • Correu de Secretaria: 12000480.secretaria@edu.gva.es
  • L’horari de matrícula serà de 9:00 a 13:00 hores