Admissió Curs 23/24 ESO-Batxillerat

Què és el procés d’admissió?

És un procés telemàtic pel qual es pot sol·licitar plaça per estudiar en qualsevol centre educatiu de la Comunitat Valenciana sostingut amb fons públics.

Qui ha de participar en aquest procés?

• Alumnat de sisè de primària de centres NO adscrits que al curs 23/24 vulgui estudiar al Ramón Cid. Recordem que els CEIP adscrits al nostre centre són: Marqués de Benicarló, Àngel Esteban i Felicinda Collell de Càlig. L’alumnat de sisè de primària d’aquests col·legis no ha de fer admissió si vol estudiar al Ramón Cid, ja que té la plaça reservada. Sí l’hauria de fer si vol estudiar en algun altre institut de secundària que no siga el Ramón Cid.
  • Alumnat que vulgui estudiar 1r de Batxillerat al Ramón Cid al curs 23/24, inclosos els alumnes que han estudiat 4t d’ESO al Ramón Cid. Per començar l’etapa del Batxillerat és obligatori que tot l’alumnat participe en el procés d’admissió.
  • Alumnat que vulgui venir al Ramón Cid des de qualsevol altre institut de secundària, tant d’ESO com de Batxillerat.

És el mateix admissió que matrícula?

No, l’admissió és un procés pel qual es sol·licita plaça per estudiar en un centre. Només en el cas de ser favorable la petició a aquesta sol·licitud es pot formalitzar la matrícula. Cal esperar a conèixer l’alumnat admès per saber si es pot formalitzar la matrícula.

Com es fa l’admissió?

És un tràmit telemàtic que es pot realitzar a través del web següent:

En el web anterior estan explicats tots els passos per presentar la sol·licitud d’admissió. En cas de tenir qualsevol dubte amb aquest procés es poden posar en contacte amb el nostre centre telefonant al 964 405 620 i demanar una cita per tal de formalitzar aquesta sol·licitud de manera presencial.

Quin és el calendari del procés?

Ací baix es mostra el calendari de tot aquest procés:

Com a dates importants es tenen les següents:

• Del 4 fins al 12 de maig (ambdós inclosos): presentació de sol·licituds d’admissió
  • Fins el 28 de juny (ESO) i 4 de juliol (Batxillerat): presentació del requisit acadèmic (és a dir, la documentació que acredita que es pot cursar el curs sol·licitat, que serien bàsicament les qualificacions del curs o etapa anterior)
  • 13 de juliol: publicació dels resultats provisionals
  • fins el 17 de juliol: reclamacions als llistats provisionals
  • 24 de juliol: resultats definitius d’alumnat admès

També es pot consultar la resolució que regula aquest procés:

Procés d’admissió a ESO i Batxillerat per al curs 23/24