El pròxim 23 de març en la biblioteca en horari de 14:00 a 15:00 realitzarem in situ el document per a participar en la quarta edició dels premis literaris. En esta edició el gènere discursiu elegit és la carta literària i el tema la guerra y els conflictes bèl·lics. Si vols participar, consulta les bases ací i acudeix a la biblioteca en la data i hora indicades.
Es tracta de reivindicar la labor i el llegat literari de les dones, tantes vegades relegades a un segon pla al llarg de la història. La primera edició es va dur a terme en 2016, i des de llavors, la data triada és sempre el dilluns més pròxim al 15 d’octubre, aniversari de la defunció de Teresa de Jesús.
Enguany, en la seua X edició, el tema seleccionat està en relació amb les escriptores de la Transició a la democràcia que a partir de 1975 van obrir el camí a altres escriptores, a noves temàtiques i van aportar una perspectiva femenina durant la Transició. Sota el lema “Escriviu, companyes!”, es reivindica la figura d’estes escriptores que van reivindicar amb la seua paraula la llibertat i la igualtat.
El nostre centre el celebra amb la presència de l’escriptora i poeta valenciana María Molina, a la qual tindrem el plaer d’escoltar el dilluns 13 a l’hora del pati en la sala d’actes. A més, l’escriptora del poemari Illa a la vora, realitzarà un taller de poesia amb l’alumnat de tercer de l’ESO al llarg de la setmana.
46020315
Avís de privacitat
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.