L’alumnat del Projecte Interdisciplinari de Ràdio de 3r de l’ESO ha estat treballant en el segon trimestre en la creació d’un programa que responga al tema proposat enguany des de la fundació COPE per a optar al premi Gonzalo Estefanía. Per a això l’alumnat ha estat investigant i creant contingut sobre este tema. Ací reproduïm els programes gravats.
