TREBALL VOLUNTARI D’ESTIU
Tria una de les següents opcions, envia-la abans del 25 d’agost al correu departamentvalenciadigital@gmail.com i obtindràs fins a un punt extra al primer trimestre del proper curs*.
*(Aquesta nota es tindrà en compte dins l’apartat de la Competència d’Iniciativa i Esperit Emprenedor)
L’alumnat podrà triar un llibre de lectura que preferisca no inferior a la seua edat https://cutt.ly/dyNWkCw. Gravarà en un àudio d’entre 2 i 4 minuts de durada les següents explicacions: primer es presentarà (nom, cognoms i curs realitzat al 20-21), dirà el títol de la seua lectura, autor/a i editorial. Explicarà les parts que li hagen cridat més l’atenció i per quina raó i per últim recomanarà o no la lectura i a qui.On l’has d’enviar?
Quan ho tingues tot enllestit escriu-nos el correu a la següent adreça:
departamentvalenciadigital@gmail.com
Enllaç a models de podcast d'anys anteriors.
Canta'm a cau d'orella
L’alumnat podrà descobrir grups musicals en valencià a partir d’una breu enquesta https://xurl.es/bnx31. Una vegada triat el grup, haurà d’escollir tres cançons, escriure les lletres i gravar un àudio d’entre 2 i 4 minuts de durada on es presente, diga el nom del grup musical triat, explique el seu estil (jazz, rock...), s’invente la lletra d’un parell d’estrofes d’una de les cançons elegides...
Cimema d'estiu
L’alumnat en aquesta opció haurà de visionar un parell de pel·lícules en valencià. Pot trobar-les de manera gratuïta a à punt (televisió valenciana a la carta https://cutt.ly/FyNoZSR) o bé descarregar-se –les en “Tots rucs” o als DVD amb versió doblada en català.
Una vegada visionades les dues pel·lícules, l’alumnat haurà de gravar un àudio d’entre 2 a 4 minuts de durada on es presente (nom, cognoms i curs realitzat al 20-21), diga els títols, el director/a dels films, a quin subgènere pertany (ciència-ficció, por, aventures...) explique les escenes més colpidores, comente unes semblances i diferències de les pel·lícules excollides i si les recomanaria o no i per quin motiu.
De turisme pel meu poble!
L’alumnat en aquest cas escriurà un tríptic i enviarà les imatges al correu del Departament. En aquest tríptic haurà de distribuir diferents imatges amb la següent informació:
Pàg.1: Títol que cride l’atenció per a publicitar el teu poble
Pàg.2-3: Activitats que es poden realitzar allí.
Pàg. 4-5: Edificis emblemàtics amb una breu explicació d’ells.
Pàg. 6: Hotels, restaurants, cafeteries... d’interés turístic.