EMPRESES / COL·LABORADORS

NOU EQUIPAMENT PER AL DEPARTAMENT D'FP TRANSPORT I MANTENIMENT DE VEHICLES

Des de l'IES Politècnic volem mostrar el nostre agraïment a l'empresa Recambios Segorbe per la seua col·laboració desinteressada en l'aportació de nou equipament per als nostres tallers de Formació Professional. En concret, l'empresa ha dotat al Departament de Transport i Manteniment de Vehicles d'una màquina de pintura, la qual compta amb els bàsics necessaris per a la formulació de tots els colors existents en el mercat de l'Automoció, així com del seu suport informàtic i un espectrofotòmetre. Este últim suposa tot un avanç per als alumnes del Cicle Formatiu de Carrosseria, que podran, a partir d'ara, practicar amb l'última tecnologia d'igualació de colors. Gràcies a este nou equipament, l'alumnat podrà interactuar en els tallers amb una maquinària d'última generació, permetent incorporar-se molt més preparats/as al mercat laboral quan acaben la seua formació.

A més, Recambios Segorbe ha organitzat en el centre una jornada de formació tècnica per a instruir, tant al professorat com a tot l'alumnat, en l'ús dels equips i la gestió del programa. Una demostració expressa del compromís de la companyia amb la Formació Professional que permetrà, sens dubte, als nostres Departaments d'FP connectar-se òptimament amb l'actualitat del món laboral i forjar-se col·laboracions amb les empreses més destacades del sector.
Gràcies.

DONACIÓ EMPRESA MOTEDIS

L'empresa Motedis, dedicada a la comercialització de productes realitzats amb perfil ranurat d'alumini, ha donat a l'IES Politècnic més de 150 bobines de diferents plàstics per a la impressió en 3D. Agraïm la col·laboració i l'esforç d'esta empresa que ens dona l'oportunitat d'utilitzar la tecnologia 3D en el nostre centre.