Una Enginyera en la Cuina

El passat dimecres dia 13 de març va tenir lloc la xarrada Una Enginyera en la Cuina, dirigida a tot l’alumnat de 2n d’ESO, a càrrec de la Dra. Julia Moltó Berenguer, del departament d’Enginyeria Química de la Universitat d’Alacant. Aquesta activitat ha sigut possible gràcies al programa de divulgació científica La UA va al cole.

Una cuina té moltes semblances amb un laboratori, en els dos llocs ocorren processos governats per la física i la química. Quasi qualsevol cosa que fem en la cuina, des de la més senzilla operació com fer un café per al desdejuni, o una cosa més sofisticada com cuinar unes delicioses creïlles souflé, estan constituïdes per nombrosos processos.

L’objectiu principal és fer arribar a l’alumnat, el gran lligam entre l’enginyeria, la química i la física amb la cuina.