Jornada de la LLIGA OFICIAL DE COLPBOL A L’IES PROFESSOR MANUEL BROSETA

Huí dijous 14 de març hem disputat a les instal·lacions esportives del nostre centre educatiu, la 2ª jornada de la Lliga oficial de colpbol (LOC) de la Comunitat valenciana dins dels Jocs esportius escolars.

Hem participat 29 equips de 4 centres diferents: IES Fray Ignacio Barrachina d’ IBI, IES Pare Vitòria d’ALCOI, IES Figueras Pacheco d’ALACANT, IES Professor Manuel Broseta de BANYERES DE MARIOLA

S’han disputat 66 partits i han participat més de 300 persones. Ha sigut un matí ple d’esport i de joc.

Des del departament d’Educació Física, agraïm a l’alumnat de 2n de Batxillerat la seua col·laboració en l’organització i arbitratge (també a l’alumnat de 4t d’ESO) d’esta Jornada esportiva.

Merciiiiiii!!

La setmana que ve, el proper dimecres 20 de març, serà el torn dels equips de 3r i 4t d’ESO, que es desplaçaran fins a ALCOI per a jugar una nova jornada de la Lliga de Colpbol dins de la seua categoria.

SOM…ESCOLA, FEM…COLPBOL!!