XARRADA A CÀRREC DEL PERIODISTA ADRIÁN GISBERT HERRERO A L’ALUMNAT DE SEGON DE BATXILLERAT.

Divendres passat l’alumnat de segon de batxillerat va rebre a classe la visita del periodista Adrián Gisbert Herrero. Aquesta visita s’emmarca dins de les xarrades d’orientació que rebran al llarg de tot el curs i que seran impartides per professionals dels graus que els interessen.

Van passar una estona súper agradable escoltant ben atents alló que Adrián els explicava. Va ser una xarrada realment interessant, no solament per la quantitat i qualitat de la informació que els va traslladar sobre la Universitat de València, el grau de periodisme i la seua trajectòria professional, sinó també pels consells que els va donar i la forma de desenvolupar-la, açò és,  empatitzant en tot moment amb ells i  llevant-li ferro a la decisió que han de prendre en uns pocs mesos sobre el seu futur professional per a disminuir la pressió que senten.

A més a més, també ens va descobrir una faceta seua que ens va vindre molt bé per als temes d’emprenedoria i finançament que estem estudiant a la matèria d’EMPRESA I DISSENY DE MODELS DE NEGOCI: ens va presentar VÍTOL, el joc de cartes sobre les festes de Moros i Cristians de Bocairent. És un projecte que ha aconseguit fer realitat junt a un amic, la major part del qual ha sigut finançat mitjançant una plataforma de micromecenatge.

Estem molt contents d’haver rebut la visita d’Adrián al nostre centre i profundament agraïts pel fet d’haver pogut comptar amb ell.