Treballs des del confinament

En temps de confinament, és el moment de traure eixa creativitat que no sura tan fàcilment… Els alumnes d’educació plàstica i visual han realitzat uns treballs fantàstics guiats pel seu professor Andrés Jaén que ho ha plasmat mitjançant aquest vídeo tan emotiu.

Vos convidem a veure’l.

L’alumnat de PQPI de Primer presenta els seus projectes

Els alumnes i les alumnes del primer curs de PQPI han finalitzat el segon trimestre presentant en societat dos ambiciosos i interessants projectes elaborats durant els primers dos trimestres del curs.

Els podeu trobar en aquest enllaç del blog de classe.

gernikaunarutaperpedreguer

El primer és un impressionant mural del Gernika de Picasso, mentre que el segon està emmarcat dintre d’un projecte d’innovació en què els alumnes han elaborat un mapa virtual amb una ruta turística per Pedreguer, amb informació i imatges dels llocs i personatges destacats del municipi.