AGRAÏMENT AL PRESIDENT DE “CONDENADOS AL BORDILLO” PER COMPARTIR LA SEVA EXPERIÈNCIA AMB L’ALUMNAT DEL CFGM D’ATENCIÓ A LA DEPENDÈNCIA

El passat dilluns 21 de Maig ens va visitar al nostre centre Jaime Higueras president de “Condenados al bordillo” de la Comunitat Valenciana, associació situada a Dènia que té com a objectius bàsics desenvolupar i executar projectes per a la inclusió de les persones amb diversitat funcional i sensibilitzar i conscienciar sobre la necessitat de suprimir les barreres arquitectòniques.
Jaime va explicar a l’alumnat del cicle la tasca realitzada des de l’associació, les característiques dels usuaris i usuàries i les necessitats i els obstacles amb els que es troben les persones amb diversitat funcional i les seues famílies. Tant l’alumnat com el professorat va aprendre molt de la seva experiència.