No tenim conserges

Algunes de les tasques fan els conserges.

1. Àmbit de Manteniment

  • Control i revisió periòdica de les instal·lacions del centre.
  • Comunicació d’avaries seguint els protocols establerts.
  • Reparacions senzilles (canvi de bombetes, panys, vàlvules, etc.).
  • Atenció al personal de manteniment extern.

2. Àmbit de Vigilància de les Instal·lacions

  • Supervisió visual de les zones comunes (passadissos, patis, accessos, lavabos, etc.).
  • Detecció i comunicació d’incidències relacionades amb la seguretat o el bon ús de les instal·lacions.
  • Control de portes, finestres i accessos per garantir la seguretat del centre.
  • Col·laboració en la prevenció d’actes vandàlics o conductes inadequades.
  • Suport en l’aplicació de protocols de seguretat i evacuació.

3. Àmbit de Consergeria

  • Obertura i tancament de l’edifici i dels sistemes d’il·luminació, alarma, etc.
  • Control d’accés i presència dels usuaris del centre.
  • Gestió del caixetí de claus.
  • Recepció, distribució i custòdia de correspondència i paqueteria.
  • Control dels serveis externs (recollida selectiva, mobles vells…).
  • Participació en protocols d’emergència, evacuació i estalvi energètic.

4. Àmbit de Recepció

  • Atenció als usuaris interns (professorat, alumnat, AMPA, etc.) i externs (famílies, visites…).
  • Subministrament de material i documentació.
  • Atenció telefònica amb criteris de discreció i protecció de dades.
  • Acompanyament d’alumnes i visites segons el protocol del centre.

5. Àmbit d’Assistència i Cooperació

  • Col·laboració en tasques diverses segons les necessitats del centre.
  • Suport en la gestió de sistemes de reprografia.
  • Coordinació amb l’equip directiu i la comunitat educativa.

Algunes de les tasques del personal administratiu:

  • Gestió documental i administrativa: registre i arxiu de documents oficials, gestió de correspondència, elaboració d’informes i certificats, títols…
  • Atenció al públic: informació a famílies, alumnat i personal del centre, tant presencialment com per telèfon o correu electrònic.
  • Suport a l’equip directiu: assistència en la preparació de reunions, convocatòries, actes i comunicacions oficials.
  • Gestió de dades acadèmiques: manteniment i actualització de les bases de dades d’alumnat, professorat i grups, així com la gestió de l’aplicació informàtica de gestió acadèmica (ÍTACA).
  • Tramitació de processos administratius: preinscripció, matrícula, expedients acadèmics, trasllats, etc.

Com a més el nostre centre és centre de referència de altres centres privats d’Alboraia el nostre pesonal administratiu també s’encarrega d’algunes tasques adicionals:

  • Recepció i validació de documentació: comprovació de la documentació acadèmica enviada pels centres privats per a la tramitació de títols oficials.
  • Tramitació de títols i certificats: gestió de les sol·licituds de títols de Graduat en ESO, Batxillerat o Formació Professional, incloent la revisió d’expedients i la introducció de dades al sistema oficial.
  • Coordinació amb centres privats: comunicació fluida amb les secretaries dels centres privats per resoldre incidències, aclarir requisits i garantir la correcta tramitació.
  • Custòdia i arxiu de documentació externa: manteniment d’un registre ordenat de la documentació rebuda i tramitada dels centres privats.
  • Emissió de certificats acadèmics: elaboració de certificats oficials per a l’alumnat dels centres privats, quan així ho requereix la normativa.
  • Seguiment de processos amb l’administració educativa: interlocució amb la Conselleria d’Educació per a la validació i expedició de títols, així com per a la resolució de dubtes normatius.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies