ACTIVITAT DE COSMÈTICA VEGANA PER A COLORACIÓ CAPIL·LAR

En el dia de hui l’alumnat del cicle de grau mitjà de perruqueria i cosmètica han gaudit d’una formació presencial de productes vegans 100% per a coloració capil·lar de la mà de Salerm, firma comercial des de 1967, que participa en la formació contínua de professionals d’imatge personal. Els resultats han sigut espectaculars!!

VISITA AL JARDÍ BOTÀNIC DE 1r GM PERRUQUERIA I ESTÈTICA

El dimarts 30 de Novembre, els alumnes de 1r GM Perruqueria i 1r GM Estètica, van assistir als tallers de cosmètica realitzats en les instal·lacions del Jardí Botànic de valència, així com a la visita guiada per a conéixer algunes espècies de les quals s’extrauen substàncies actives en cosmètica. Tant la visita, com els tallers, van generar l’interés de l’alumnat que van aprofitar l’experiència al màxim.