PREMI SAMBORI 2021

L’alumnat de l’IES Oleana torna a triomfar als premis Sambori

Per segon curs consecutiu l’alumnat de l’IES Oleana ha sigut guardonat als Premis Sambori 2021 de Literatura en Valencià. En aquesta edició el reconeixement ha esdevingut de la mà de Laura Robledo Acebal, de 3r d’ESO B, que ha aconseguit l’accèssit a la millor narració de segon cicle d’ESO de la Plana d’Utiel-Requena. El premi, que consistia en un diploma acreditatiu i un lot de llibres en valencià, va ser lliurat a la guanyadora pels membres del Departament de Valencià i l’equip directiu del centre.

Aquestno és el primer guardó aconseguit per l’alumnat de l’institut, atés que Marc Montesinos va aconseguir, fa escassament uns mesos, l’accèssit a la millor narració del primer cicle d’ESO en l’edició 2020, la qual va veure’s obligada a ajornar el seu veredicte a causa de la crisi sanitària.Des del Departament de valencià volem donar l’enhorabona a Laura, i animar a tot l’alumnat a participar en aquest Premi que se celebra cada curs, i que no té altre objectiu que promoure i difondre l’ús del valencià dins de l’àmbit escolar.