OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2021

El dijous 25 de març es va celebrar l’Olimpíada Matemàtica organitzada per la SEMCV, que pertany a la Reial Societat Matemàtica Española. Adaptant-se a la situació sanitària actual i després de la seua suspensió del curs passat, la prova es va realitzar en cadascun dels centres inscrits. Un total de 133 centres de la província de València i 1266 estudiants inscrits es van enfrontar a una prova individual.

Cal agrair l’esforç del professorat de matemàtiques per a animar i preparar a l’alumnat, però, sobretot, cal destacar l’esforç i la il·lusió amb què van participar els nostres alumnes i alumnes que van acudir els esbarjos dels divendres dels últims mesos per a preparar-se a fons per a participar.

El nostre alumnat participant va ser:

Valentino Justinià García, Sergio Robledo Acebal de 1r d’ESO, Francisco Burgos Valle, Martina Ponce Navarro, Jorge Fernández Roda, Daniel Gómez Martínez, Marc Montesinos Marín de 2n d’ESO, Laura Robledo Acebal, Eva Mira Carmona, Alejandro Ruiz Ramos, Marcos Escamilla Donato de 3r d’ESO i María Ortiz Martínez, Iván Gómez Martínez, Jaime Pérez Muñoz i Andrea Navarro Vergillos.
Enhorabona a tots els participants!
Felicitem a Jaime Pérez Muñoz per ser un dels alumnes classificats per a participar en la fase provincial, que es realitzarà el dissabte 8 de maig en la Facultat de Matemàtiques de València. Molta sort!