PROVES D’ACCÉS  A CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ I SUPERIOR 24/25

S’obrirà el període d’inscripció entre el 20 i el 28 de març per a accedir a la realització de les proves d’accés a grau mitjà o grau superior.

Els exàmens seran entre el 20 i 21 de maig del 2024.

Tant la inscripció com la prova, es realitzaran en el nostre IES.

Juntament amb la sol·licitud, els aspirants o el seu representant legal hauran de presentar:

• En el cas de ser menor de 18 anys algun dels següents documents: DNI, targeta d’identitat d’estranger, expedida per la comissaria de policia o oficina d’estrangers, certificat d’empadronament en un municipi, visat d’estudis o targeta d’estudiant estranger.
  • En el cas de ser major de 18 anys algun dels següents documents: DNI, targeta d’identitat d’estranger, expedida per la comissaria de policia o oficina d’estrangers, visat d’estudis o targeta d’estudiant estranger.
  • Declaració responsable que no es reunixen els requisits d’accés directe per altres contingents, i que, si en el moment de formalitzar la matrícula al cicle reuniren tals requisits, renunciarien a l’accés per prova, encara en el cas d’haver-la superat.
  • Justificant d’haver pagat la taxa corresponent.
  • Si és el cas, la documentació justificativa relacionada en l’apartat octau i catorze d’esta resolució.

Aquelles persones que estiguen en possessió del títol de Tècnic/a de Formació Professional podran presentar-se a les proves d’accés a cicles formatius de grau superior, tenint-se en compte el resultat de la prova, únicament a l’efecte d’admissió i en este cas no presentaran la declaració responsable.

IMPORTANT:

. Els aspirants hauran d’anar proveïts del DNI., o targeta d’identitat d’estranger o visat d’estudis als exàmens.

. La superació de la prova d’accés o l’exempció d’esta, NO donarà dret a l’admissió directa de l’alumnat. Per a poder matricular-se en un cicle formatiu els alumnes hauran de presentar, A més, la sol·licitud d’admissió en el centre en el que desitgen cursar el cicle formatiu, segons el calendari publicat per la Conselleria d’Educació.

REALITZACIÓ DE LES PROVES:

. Calendari de les proves.

. Horari de les proves.