
Instruccions de la devolució de llibres:
Cal dur impresa i omplida la següent informació:
Una vegada entregat el lot al banc de llibres AL COMPLETO, se lis segellarà la documentació certificant la seua devolució para la recollida del lot del pròxim curs.
Recordatori de las normes:
- El lot de llibres ha de tornar-se al complet. No s’acceptarà lots parcials.
- Tots els llibres deuen estar forrats i amb gomets amb els noms dels alumnes en la contraportada (demanar gomets a consergeria).
- No s’acceptaran llibres en males condicions: fulls trencats, escrits, arrugats, amb tapes trencades, etc. Especial menció als llibres amb pàgines banyades i que no estan llises: no s’accepten.
- En el cas de tindre algú llibre deteriorat, cal respondre el llibre amb altre que sí que estiga en condicions i deu aportar-se justificant de compra.
NOTA: La no entrega en data i forma dels llibres, comportarà la automàtica expulsió de la Xarxa de Llibres.
Inscripció al banc de llibres per a alumnat nou
L’alumnat que no perteneix al banc de llibres i desitja inscriure’s cal :
- Comprar el lot complet i entregar els llibre durant les devolucions del banc de llibres, aportant factura de compra dels llibres.
- Complimentar els fulls de devolució de llibres per duplicat.
- Complimentar el full de solicitut d’ingrés al banc de llibres (https://ceice.gva.es/documents/162640666/392766583/Model_Solicitud+participaci%C3%B3n+familias_34046_BLL_25_26.pdf/645efa4f-fb1a-e986-481c-a117cacc776b)
Mes informació disponible a:
https://portal.edu.gva.es/iesmediterrania/es/2025/05/21/informacion-banco-de-libros/
