Departament de Francés

El departament de Francés es troba en el primer pis de l'edifici d'ESO i Batxillerat. Està situat en el mateix corredor que la biblioteca, al fons d'aquest.

ESO i Batxillerat

Amb la finalitat de complementar les tasques educatives i de transportar a l'alumnat a situacions reals, moltes vegades fora de l'aula, recorrem a les següents activitats:

El departament organitza, cada dos anys, un viatge cultural a París. Aquesta activitat va dirigida a l'alumnat de 2n a 4t ESO i Batxillerat.

Visita a I’Institut Français de València (alumnat 4t ESO).

Obres de teatre així com pel·lícules en V.O. (cinemes *Babel) per a tot l'alumnat per nivells.

El departament compta amb un auxiliar de conversa, afavorint l'aprenentatge de la llengua i la cultura francesa de l'alumnat.

En el nostre centre l'alumnat pot examinar-se i obtindre el nivell A2 de francés.

Comprendre i expressar informació tant escrita com oral i valorar la llengua francesa com a mitjà de comunicació i entesa entre persones de procedències i cultures diferents.

L'assignatura de Francés és optativa en tots els nivells.