PROJECTES DE CENTRE
El Projecte d’Investigació i Innovació Educativa, Les Arts: motor d’educació, ha acabat i s’ha preparat un vídeo memòria amb totes les activitats i experiències viscudes. Com tot el que hem fet durant aquest curs, ha sigut un repte a pesar dels obstacles sanitaris però ha valgut la pena veure com l’alumnat participant ha gaudit a … Llegiu més
El grup de 1r d’ESO 1A2 s’acomiada del curs amb moltes ganes de llevar-se les masqueretes. Han aprofitat una estrofa de la cançó “Tornarem del grup de roc Lax’n’Busto per a mostrar un missatge d’esperança i d’alegria davant la pandèmia que sembla dominada. A més de voler tornar el següent curs … Llegiu més
Les élèves de 1°de Bach présentent: Vous vous souvenez de…? Une comédie sur le 2020 une année atypique marqué la Covid, le confinement et… l’invasion des zombies ? La conquête de Jupiter ? Alex, célèbre réalisateur de cinéma, rassemble ces amies de l’adolescence pour écrire le scénario de son nouveau film. Lors de cette rencontre … Llegiu més
First transnational meeting of “Breaking Walls” Erasmus+ Project KA229 Four groups of students and teachers from the four countries have introduced themselves. Then each group has selected the best photographs with an inclusive theme.
Treball de Geografia i Història d’alumnes del grup de 3r B1. Aquest documental està proposat per a integrar-se dins del projecte de “La càpsula del temps”
El Departament de Geografia i Història presenta aquest projecte a tot el centre i fa extensiva la seua participació a tots els departaments i, per descomptat, a la implicació inestimable de l’Aula Oberta. Aquesta càpsula serà com un mosaic que reflectirà aquests moments a partir de totes les peces diverses aportades.
Les necessitats de l’IES MARIA MOLINER en termes de desenvolupament de la qualitat i la internacionalització es reparteixen en diferents àrees susceptibles de millora i entronquen amb els objectius actuals de la comunitat educativa.A. COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES: millora i desenvolupament de les competències comunicatives del professorat i les seues destreses en l’idioma anglés amb l’objectiu de … Llegiu més
El projecte d’innovació, “Les Arts: motor d’educació”, mostra el reportatge de la visita a l’exposició de Martin Parr al Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC). En aquesta eixida han participat un grup d’alumnes que s’ha format arran d’aquest projecte, que abans no es coneixien, però que ara són pinya d’Art i s’autodenominen “ArtMotor”. Mariola Ponce, coordinadora del … Llegiu més
- « Entrades anteriors
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- Entrades següents »