PIIE 2021 – 2023

Dramatúrgia. De la paraula a l’acció

PIIE – Projecte d’Investigació i Innovació Educativa 2021 – 2023

L’objectiu principal del projecte és millorar la competència lectora i l’expressió escrita. La innovació rau en l’ús de metodologies actives que desenvolupen activitats artístiques i culturals a l’institut basades en la dramatúrgia. Dominaran millor la lectura expressiva, l’escriptura creativa i l’acció dramatitzada. Tot això ha de contribuir a l’èxit acadèmic dels estudiants a través del creixement i del coneixement cultural tot respectant la diversitat i apostant per la igualtat present als ODS 2030.

Durant el primer curs d’implementació 2021-2022 s’ha beneficiat directament l’alumnat de 4t d’ESO amb la col·laboració especial de l’optativa d’Arts escèniques, i també alumnes de 1r d’ESO. Han llegit, creat i interpretat fragments de lectures d’una manera diferent, original i entretinguda. Gràcies a tot l’alumnat que ha participat, al professorat implicat en el projecte i a l’ajuda de Teatres de la Llum, aquest projecte s’ha fet realitat. Esperem que el curs vinent continue i que repercutisca encara més en el centre.