KA2 2015 – 2017

Media, Social Networks and ICT: Opportunities for Learning

Erasmus+ KA2 2015 – 2017

Durant el curs 2015-16 iniciem un nou projecte europeu: el Ministeri d’Educació a través del SEPIE, ens va concedir un projecte d’Associació estratègica en l’àmbit de l’educació, coordinat per l’IES María Moliner i que ha comptat amb altres cinc centres associats a ItàliaGrèciaLetòniaPolònia i Turquia. El tema triat és “Mitjans de comunicació, xarxes socials i Tics: oportunitats per a aprendre”.

Aquest projecte té com a objectiu fomentar una reflexió sobre l’ús massiu d’Internet i les TIC utilitzant les dades recollides i avaluades pels participants. L’anàlisi de dades servirà com a punt de partida per a la construcció d’un codi de conducta cap a un ús responsable d’aquests mitjans de comunicació i de les xarxes socials, en un entorn escolar segur. Amb aquest projecte els nostres centres han volgut abordar un tema que afecta directament el desenvolupament personal de l’alumnat i les seues relacions dins del nostre entorn escolar. A més el projecte ens permetrà explorar com diferents centres de secundària a Europa aborden l’ús dels mitjans de comunicació, xarxes socials i Tics i quines mesures s’han adoptat per a fer front al seu impacte en els nostres estudiants i la convivència en els nostres centres.

El progrés i els resultats d’aquest projecte es poden observar:

– En aquest lloc web  “Mediasocialict” desenvolupat pels socis italians.

– En aquest Media Social ICT Magazine

– En eTwinning Twinspace

– En aquesta mateixa pàgina web del soci amfitrió que s’estén per l’apartat “Conferences” de més avall on es poden consultar els materials de treball, així com conéixer el desenvolupament de les diverses trobades que s’han produït al llarg dels cursos 2015-16 i 2016-17. En el marge dret també mostrem tots  els resultats del projecte.

– En les respectives webs dels centres escolars de cada soci participant en el projecte: ItàliaGrèciaLetòniaPolònia i Turquia.

PRODUCTS

Click images to download