Calendari d’admissió i matriculació curs 2024-2025

La Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, ha publicat els calendaris i les instruccions per al procés d’admissió per al curs 2024-2025 per als diferents ensenyaments que s’imparteixen al centre: ESO, BATXILLERAT I FPB.

La informació completa es pot consultar en aquest enllaç: Admissió d’alumnat – Admisión Alumnado – Generalitat Valenciana (gva.es)

Abans de sol·licitar plaça cal tindre en compte:

• La confirmació de plaça en el centre d’adscripció implica la impossibilitat de participar en el procediment d’admissió i participar en tots dos procediments serà considerat duplicitat.
  • Decret 48/2024 de 23 abril:
    Article 46. Falsedat en la documentació aportada:
  1. La falsedat en les dades declarades, en les declaracions responsables formulades, o en la documentació aportada per a l’acreditació de les circumstàncies determinants dels criteris d’admissió, la falta o insuficiència de la deguda acreditació documental d’estes circumstàncies de baremació, així com la duplicitat de sol·licituds, comportarà l’exclusió i la corresponent anul·lació de la sol·licitud del procés d’admissió, i es procedirà a l’escolarització de l’alumne o alumna en el centre en que quedaren places vacants; tot això, sense perjuí de l’exigència de les responsabilitats que pogueren derivar-se d’un altre orde.
  2. En els casos de falsedat en les dades declarades en què s’observen indicis de dol, l’administració educativa haurà d’actuar d’ofici contra les persones que incórreguen en falsedat documental.

Informació legal:

ESO i Batxillerat:

DECRET 48/2024, de 23 d’abril, del Consell, pel qual es regula el procés d’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, a la Comunitat Valenciana.

RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, per al curs 2024-2025.

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA:

RESOLUCIÓ de 18 d’abril de 2024, del secretari autonòmic d’Educació, per la qual s’establix el calendari d’admissió i matrícula en els ensenyaments sostinguts amb fons públics de Formació Professional de grau bàsic, mitjà i superior, cursos d’especialització i programes formatius de qualificació bàsica, per al curs 2024-2025

PUNT ADDICIONAL:

El Consell Escolar del Centre va aprovar amb data 29 d’abril de 2024 punt addicional per al barem de les sol·licituds:

• Proximitat del domicili on residisca l’alumne o alumna o del lloc de treball d’algun dels seus pares, mares o tutors legals, o
  • Simultaneïtat amb ensenyaments professionals de música o de dansa.

CALENDARIS:

Admissió FP:

Annex IV Calendari Resolució admissió 24-25: