Final de curs: notes, exàmens, llibres

A l’atenció de les famílies de l’IES Maria Moliner.

Acaba ja aquest curs tan diferent i ens adrecem a vostés per a informar-los de les accions més importants a tenir en compte.

• El dia 23 es podran veure les notes a ITACA. No hi haurà classe, només serà atenció a famílies amb cita prèvia. Poden comunicar-se amb el tutor/a i/o concertar cita per ITACA o per telèfon.
  • Les dates límit per a tornar els llibres de l’alumnat que ha aprovat tot serà, en horari de 10 a 13 hores, els dies:
    1r ESO: 23 de juny
    2n ESO: 25 de juny
    3r, 4t ESO i FPB: 28 de juny
  • Consulteu el calendari d’exàmens de recuperació. Les notes de les recuperacions estaran a ITACA el 3 de juliol.
  • L’alumnat que es presenta als exàmens extraordinaris, haurà de tornar els llibres el dia 5 de juliol, també en horari de 10 a 13 h.
  • Les classes de PROA de la vesprada continuaran fins als dies 28 i 29 de juny, però eixos dos dies en horari de matí:
    1r ESO: 10-11.30 hores
    2n ESO: 11.30-13.00 hores
  • Els llibres per al proper curs estaran preparats a les aules al començament del nou curs, que serà el 8 de setembre.

Per a qualsevol dubte més, ens tenen a la seua disposició.

L’IES Maria Moliner els desitja un BON ESTIU.