Triomf a l’Olimpíada de Biologia – Universitat de València

La Universitat de València convoca cada any unes Olimpíades per a l’alumnat de Batxillerat repartides en dotze disciplines. Acabem de saber els resultats de l’Olimpíada de Biologia i estem molt contents!

Del nostre centre es van presentar dos alumnes de 2n de Batxillerat matricultats en l’assignatura de Biologia: Jesús Martínez Aja i Nuria Rubio Marcos. La prova es va fer divendres 19 de febrer de 16.00 a 18.00 h a l’institut perquè aquesta vegada ha hagut de ser en línia. És una prova de 100 preguntes tipus test sobre biologia de batxillerat amb molt de nivell, moltíssim! Els nostres dos alumnes s’han preparat de valent amb molt d’esforç i implicació per a afrontar una prova complicada que demana l’estudi d’un temari molt extens.

Els 10 primers alumnes es consideren guanyadors i reben 1000 euros si es matriculen a qualsevol Grau de  la Universitat de València. A més, els dos primers passen a la fase nacional que es farà també en línia  de l’11 al 14 de març. En aquest cas, podeu comprovar a la llista de resultats oficials que Jesús Martínez Aja ha quedat en segon lloc! FELICITATS!