Ajuda Transport Escolar

Requisits:

• Estar escolaritzat en el centre públic que li corresponga sempre que siga el més pròxim a la seua residència habitual segons la zonificació o àmbit d’escolarització establit, en ensenyances de segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i cicles formatius de grau bàsic i que, a més, el centre es trobe a una distància superior a 3 km de la seua residència habitual segons la trajectòria de menys distància accessible i segura. En Educació Secundària Obligatòria, el centre d’escolarització per a determinar la condició de l’alumnat com a beneficiari del transport escolar serà el centre de Primària del qual procedix, sempre que es complisca amb el que s’establix en el paràgraf anterior.
  • Estar escolaritzat en un centre d’un municipi diferent del de la seua residència habitual, per no haver-hi en este oferta educativa adequada al seu nivell d’estudis.

Com sol·licitar-ho

Usuaris que ja van rebre l’ajuda de Transport Escolar o ajuda Individual el curs 23/24:

• Passar pel Centre a signar l’esborrany: de dilluns a divendres de 9:00 a 13:30.

Usuaris que sol·liciten l’ajuda de Transport Escolar o ajuda Individual per primera vegada per al curs 24/25. Cal portar al Centre (de dilluns a divendres de 9:00 a 13:30):

• Sol·licitud emplenada i signada (Annex I de la resolució)
  • Certificat d’empadronament.
  • 2 últims rebuts d’aigua o electricitat.

Altra informació i accés a les resolucions: