Procés matrícula alumnat nou BATXILLERAT 2023-2024

Els ADMESOS en les diferents LLISTES DEFINITIVES de la BATXILLERAT podrà formalitzar la matrícula de dues formes, triar una de les dues:

• Per TELEMATRICULA pujant els documents i el pagament de la matrícula. Pots descarregar el detall de l'ingrés per a batxillerat ací. Quan rescatem la matrícula rebran una confirmació. El justificant d'ingrés s'ha de pujar a la plataforma en l'apartat ALTRES. Se citarà a partir de setembre als alumnes de manera presencial perquè aporten la documentació que han pujat a la plataforma de TELEMATRICULA i també documentació que els puga faltar. Hauran d'aportar els originals i les còpies perquè es verifique i arxive la documentació en el seu expedient. Rebreu un avís a través del tutor o tutora, o a través de la secretària, no us preocupeu.
  • Recollir el sobre de matricula  en la consergeria del centre el dilluns 24 de juliol a partir de les 12 h del matí. Entregar-ho abans del 28 de juliol per a formalitzar la matrícula.

IMPORTANT: El procés de matrícula finalitza el 27 de juliol en telematrícula, i el 28 juliol de manera presencial en la secretària del centre. A partir del 28 de juliol NO s'admetrà cap matrícula perquè les vacants s'assignaran a les persones de la llista d'espera o resta de peticions.

Consulta els llistats definitius:

• Admesos prem ací. Es publicaran el dilluns 24 de juliol.
  • NO admesos prem ací. Es publicaran el dilluns 24 de juliol.

Si l'alumne es troba matriculat en un altre centre en batxillerat, és NECESSARI DEMANAR LA BAIXA en l'altre centre per a poder matricular en l'IES Mare Nostrum.