Alumnes del cicle de Dependència es van d’Erasmus+ a Malta

Erasmus Dependencia Malta 20_21
Cinc alumnes del cicle d'Atenció a Persones en Situació de Dependència de l'IES l´Eliana van viatjar el divendres a Malta per a fer allí les seues pràctiques formatives amb les quals finalitzaran el cicle.

D'aquesta manera, ja són 7 les alumnes del centre que estan a Malta realitzant les seues pràctiques, 6 d'elles en dues residències de persones majors i la setena, del cicle de grau superior d'Educació Infantil, en una escola infantil.
Les alumnes romandran entre 40 i 60 dies al país maltés, en una experiència que no sols els permetrà millorar les seues habilitats lingüístiques en anglés, sinó que també serà un important aprenentatge professional, que els aportarà creixement personal i maduresa.
Els desitgem una feliç estada a totes.