Webinar d’orientació

Dimarts passat va tindre lloc en l'IES la 1a trobada d'orientació amb ex-alumnat del centre “Compartint experiències”, organitzat pel Departament d'Orientació de l'IES.

En aquest webinar, que es va realitzar per a l'alumnat de 2n de Batxillerat, 4t de l'ESO i 2n d'FP Bàsica, exalumnes del centre, van voler compartir amb els nostres estudiants les seues experiències vitals i acadèmiques. El relat que van fer Helena Romero, Andrea Mendoza, Naroa Serrano, Arturo Jornet, Pablo González, Álvaro d'Haro i Alex Lucas del seu itinerari ens va deixar una mostra d'esforç, voluntat, superació, constància, maduresa, treball i valentia, que segur va ser inspirador per a les xiques i xics que en uns pocs mesos finalitzaran una etapa i començaran una altra.

Ens van mostrar que no hi ha una única via per a aconseguir les nostres metes i la importància de la formació per a la vida.  Volem reiterar el nostre agraïment a tots els participants en aquesta activitat, alumnat i professorat de l'IES i, especialment, a les i els ponents. Moltes gràcies a totes i a tots.

webinar orientación2