Ajudes Ampa: departament de Música i Anglés

LOGO AMPA

Una vegada més, aquest curs hem comptat amb diverses ajudes econòmiques per part de l'AMPA.

De moment, en el departament d'Anglés s'han comprat dos ordinadors portàtils, i en el de Música s'ha adquirit la "actualització" del programari de seqüenciació musical CUBASE que es va comprar ja fa uns anys i s'havia quedat obsolet.

CUBASE és un programa que actua com a amfitrió o "host", permetent importar diverses pistes d'àudio i/o MIDI produïdes pels alumnes amb programes com MuseScore, Audacity o Soundation Studio i fent-les sonar simultàniament "muntant" així una peça musical. D'aquesta manera podem treballar l'edició, mescla i masterización, és a dir, el procés que se seguiria en un estudi de gravació al complet. Ens apropem d'aquesta manera al que és la "composició musical".

La nova edició de CUBASE que acabem d'adquirir admet diferents plugins de so i VSTi i a més podem interactuar fins amb 16 pistes de so alhora, és a dir, 16 alumnes diferents simultàniament. Sens dubte, anem a disfrutar del programa!
Volem agrair a l'AMPA el seu suport incondicional que ens demostra any rere any. Moltes gràcies.